Dora Swan

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Dora Swan - 22 juni 2010 16:38

Cha! Idag var jag på kfum. Första passet spelade vi fotboll. Jag rörde bollen 3 gånger, var inte så villig att vara med heller så=) Och andra passet gick vi ner till skymningen, där vi skulle bada. Jag blev Iputtad. Jag hade Badtopp och Jeans. Jag hade oxå Mobilen i ena fickan och nycklarna i andra. Nu funkar inte mobilen, tack vare en person.    Så nu behöver jag värkligen en ny, kan man säga. Sen, tredje passet så Var det brännboll på sjöängen=) Kul som attan   Sen så var det fritt val=) Jag valde brännboll IGEN. Det var massa småungar där. Först höll dom på och tup spotta på mig   sen så blev dom mina kompisar och ville rida rygg och klängde på mig och allt.  Haha . Sen skulle typ alla till skymningen och dit ville jag oxå! men jag åkte till mormor    Hade hellre följt med, Han jag gillar skulle med, men det är väl bara att hoppas att han hänger med nästa gång!    <3 Och nu sitter jag här och gör ingenting.


Puss//D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


MIN BLOGG!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards